Klantenservice

Bereikbaarheid:

De klantenservice van Puur & Kracht is via de mail altijd bereikbaar. Wilt u ons telefonisch of via de live chat spreken dan kan dat ook. De dagen en tijdstippen waarop we telefonisch en via de chat te bereiken zijn, vind u hier

Vragen:

Als vanzelfsprekend zijn wij te allen tijde bereid om uw vragen te beantwoorden. Neem contact met ons op via de mail, telefoon of tijdens een live chat. Mochten wij uw vraag niet naar tevredenheid kunnen beantwoorden, dan zorgen wij er voor dat u binnen 24-uur wordt teruggebeld. Puur & Kracht staat namelijk in nauw contact met gecertificeerde therapeuten en zal aan hen de vraag voorleggen. 

Suggesties:

Heeft u suggesties, tips, aanvullingen of leuke ideeën? Geef ze gerust aan ons door of stuur ze op. Wij bekijken dan of we dit op ons portaal kunnen inpassen. 

Klachten:

Klanttevredenheid staat bij Puur & Kracht hoog in het vaandel. Een goede klant is voor ons een terugkerende klant. Dat de klant tevreden is, is ons allerhoogste goed. Klachten worden dan ook met voorrang behandeld.  

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar contact@puurenkracht.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.