Meest gestelde vragen

Hoe te bestellen?

Puur & Kracht streeft voor haar klanten naar het grootste gebruiksgemak. Desondanks kan het voorkomen dat iets niet helemaal duidelijk is of dat u een vraag hebt over uw bestelling of product. Schroom dan niet en neem contact met ons op. Wij helpen u graag! Ondanks de duizenden producten in de website van Puur & Kracht is het vinden van uw product met de krachtige zoekfunctie super eenvoudig. Tik de naam van het product in de zoekbalk in, druk op ENTER, kies uw product en bestel. Zie ook: bestellingen plaatsen op de website van Puur & Kracht.   

Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Beschikt u al over een Puur & Kracht account? Log dan in en beheer daar uw gegevens. Heeft u nog geen account? Registreer dan nu en profiteer van de vele voordelen. De wijzigingen die u online doorgeeft, worden meteen verwerkt. Simpel en eenvoudig. Dat is waar Puur & Kracht voor staat.  

Waar precies is mijn bestelling?

Nadat u besteld heeft, wilt u natuurlijk dat het product zo snel mogelijk in uw bezit is. Om te weten waar precies uw bestelling is en wanneer u het thuis (of op uw werk) kunt verwachten kunt u gebruik maken van: Pakketje volgen

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is verwerkt?

Na het bestellen van uw gewenste product(en) ontvangt u van ons een orderbevestiging. De bevestiging ontvangt u per e-mail. De bestelling die u hebt gedaan en de (aflever)gegevens vindt u in de e-mail terug. Ontvangt u geen bestelbevestiging? In dat geval is het mogelijk dat uw e-mail adres onjuist/ onvolledig is ingevoerd. Neem in dat geval even contact met ons op. Wij helpen u graag. 

Kan ik mijn pakketje bij jullie afhalen?

Dat kan. U heeft de mogelijkheid om uw bestelling bij ons op te halen in Weesp. Voor ons adres gegevens klik hier.

Het werkt als volgt:

  1. Plaats uw gewenste producten in uw winkelmandje.
  2. Boven de afreken knop kunt u een opmerking voor Puur & Kracht achter laten. Geef hier aan dat u uw pakketje bij ons komt ophalen.
  3. Gebruik tijdens het afrekenen deze kortingscode: pakketjeophalen
    U betaald dan geen verzendkosten.
  4. Rond uw bestelling af. U ontvangt hierna een bevestiging in uw mailbox.

U kunt uw pakketje ophalen op werkdagen van 10:00 tot 17:00 en zaterdag van 12:00 tot 15:00. Hebben wij een product niet op voorraad dan nemen we contact met u op en spreken we samen een afhaaldatum af.

Kan ik mijn pakketje ophalen bij een PostNL-afhaalpunt?

Ook dat kan. U heeft de mogelijkheid om uw bestelling op te halen in een winkel bij u in de buurt? Het werkt als volgt:

  1. Plaats uw gewenste producten in uw winkelmandje.
  2. Boven de afreken knop kunt u een opmerking voor Puur & Kracht achter laten. Geef hier aan dat u uw pakketje wilt ophalen bij een PostNL-afhaalpunt bij u in de buurt.
  3. Rond uw bestelling af. U ontvangt hierna een bevestiging in uw mailbox.
  4. U kunt uw bestelling de eerstvolgende dag afhalen. Alleen u mag uw pakket ophalen, neem altijd een geldig legitimatiebewijs mee als u uw bestelling komt ophalen.

Als ik een product bestel dat niet meer leverbaar is. Hoe gaan jullie daarmee om?

Wanneer een product voor langere tijd of helemaal niet meer leverbaar is, kijken wij voor u of er een alternatief product leverbaar is.

Kan ik een bestelling annuleren of retourneren?

Bij Puur & Kracht heeft u het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heeft u nogmaals 14 dagen om het product retour te zenden. U krijgt dan het volledige orderbedrag, inclusief verzendkosten, gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van huis naar Puur & Kracht zijn voor eigen rekening.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijs mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Puur & Kracht geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via contact@puurenkracht.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldige orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.