Nog drie weken te gaan en dan is het zo ver. Op maandag 3 november opent Puur & Kracht haar webshop. Vanaf de eerste maandag in november ligt een assortiment van tweeduizend (2.000!) gezondheidsproducten voor de bezoeker klaar. Na maandenlang naar dit moment te hebben uitgekeken en vele obstakels te hebben geslecht rest ons nog één vraag: hoe open je een virtuele webshop?

Bij de opening van een winkel knip je een lint door. Bij de tewaterlating van een schip sla je een fles champagne tegen de romp. Maar wat te doen bij de lancering van je virtuele webshop? Dat is lastig. Vooral omdat wij van Puur & Kracht van eenvoud houden.

Voor ons geen opsmuk aan recepties, speeches en protocollair gedoe. Iets wat je terugziet in de opzet van de Puur & Kracht webshop. Wij willen dat klanten - zonder omwegen - vinden wat ze zoeken. Het intikken van merk, productnaam of categorie moet voldoende zijn en meteen tot het gewenste resultaat leiden. Op onze website schiet je bloeddruk niet vervaarlijk omhoog omdat je allerlei vage formulieren in moet vullen of vanwege plotselinge, bijkomende kosten. Nee, what you see is what you get.

Wat meer in onze lijn ligt, is de vele mensen bedanken die ervoor gezorgd hebben dat Puur & Kracht is geworden wat het is, namelijk: hét portaal naar een goede gezondheid. Wij bedanken: de webbouwer, de fotograaf, de designers, de leveranciers, de (natuur)arts, de apotheker, de tekstschrijver en de dames die de productingrediënten, informatie en het gebruik minutieus in het systeem hebben ingevoerd. Bedankt!

Onze slogan: ‘Een gezond leven is een mooi leven’ begint zodra je - na de .nl van puurenkracht.nl - op ENTER drukt.